قیمت و راهنمای خرید بهترین خمیر دندان ایرانی خارجی سورملینا دیجی کالا

همان طور که می دانید خمیر دندان یکی از منحصر به فرد ترین و پرمصرف ترین لوامز بهداشتی دهان و دندان می باشد که حضور آن در اکثر خانه ها الزامی است اما در این مقاله ما قصد داریم به شیوه ای خاص به معرفی و بررسی راهنمای خرید بهترین خمیر دندان نگاهی بیاندازیم تا شما عزیزان بتوانید خمیر دندانی بسیار مناسب برای سلامت دهان و دندان خود تهیه کنید.

 

قیمت و راهنمای خرید بهترین خمیر دندان ایرانی خارجی سورملینا دیجی کالا

قیمت و راهنمای خرید بررسی و راهنمای خرید بهترین خمیر دندان بازار ایران

اگر به زمان گذشته برگردیم متوجه می شویم که افراد برای تمیز نمودن دندان های خود از زغال و یا نمک استفاده می کردند اما با گذشت زمان این مواد جای خود را به بهترین خمیر دندان ها دادند. و امروزه کمتر کسی است که به صورت روزانه از خمیر دندان استفاده نکند اما آن چیزی که کاملا مشهود و هویدا می باشد این است که در بازار انواع و اقسام بسیار زیادی از خمیر دندان ها موجود هتسند که هر کدام از آن ها با ترکیبات خاص و منحصر به فرد خود می توانند سلامت دهان و دندان شما را تضمین کنند اما اینکه بتوانید از میان هزاران مدل متنوع و بسیار پرمصرف خمیر دندان، بهترین آن ها را انتخاب و خریداری کنید خود مقوله ای بسیار مجزا است که در این مقاله به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت. در میان این مدل های متنوع خمیر دندان های سفید کننده، ضد حساسیت، ضد پوسیدگی و یا خمیر دندان هایی که تمام این گزینه ها را یکجا در خود دارند، به فروش می رسند. اما جالب است بدانید طی یک آزمایش بسیار ساده و آسان از داروخانه های سطح شهر، ما متوجه شدیم که بسیاری از افراد به دنبال خرید خمیر دندان هایی هستند که خاصیت سفید کنندگی بسیار بالایی دارند، این مورد نیز نشان می دهد که اکثر افراد به دنبال زیبایی دندان های خود هستند و این راهی بسیار مناسب برای افراد سودجو و برند ها نامعتبر در بازار فروش است تا بتوانند با تبلیغاتی سویی جو موجود در بازار را بر هم بزنند اما چنانچه شما در این مقاله با ما همراه باشید دیگر نگران فریب افراد سودجو را نخواهید خورد و می توانید به راحتی و با اندکی شناخت از مدل های محبوب و پرمصرف خمیردندان ها نتیجه بسیار باورنکردنی ای را دریافت کنید. لطفا در این مقاله با ما همراه باشید چراکه تمامی سوالات ما در این مقاله به خوبی پاسخ داده شده است.

چه موادی برای ساخت بهترین خمیر دندان ها به کار می رود؟

توجه داشته باشید که همواره خمیردندان ها از مواد بسیار زیادی ساخته شده اند که هر کدام از آن ها دارای شرایط خاص و منحصر به فرد خود است، به همین منظور ما در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی مواد موجود در خمیر دندان ها و همچنین به وظایف آن ها نگاهی بیاندازیم.

فلوراید

فلوراید یکی از مواد اصلی در خمیردندان ها است که خاصیت ضد پوسیدگی را به آن می بخشد.

مواد ساینده

موادی همانند کلسیم کربنات – کلسیم پیروفسفات – دی کلسیم فسفات – سدیم کربنات – سیلیس هیدراته خاصیت برداشتن جرم از دندان ها را دارند.

میکا

درخشندگی خود خمیر موجود در خمیر دندان را بر عهده دارد.

مواد کف کننده

موادی همانند سدیم لوریل سولفات خاصیت کف کنندگی بسیار بالایی را در خمیر دندان ها بر عهده دارند.

مواد طعم دهنده

همان طور که از نام آن ها پیدا است این مواد باعث ایجاد مزه مطبوع و بوی خوش دهان می شوند.

نرم کننده و محافظت کننده رطوبت

موادی همانند گلیسیرین – سوربیتول – آب خاصیت نرمی و لطافت را به خمیر دندان های شما هدیه می دهند، همچنین مانع از خشکی خمیر موجود در خمیر دندان خواهد شد.

 

عوامل ضد باکتریایی

موادی همانند تری کلوزان خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچ را بر عهده دارند.

مواد نگهدارنده

این مواد باعث جلوگیری از رشد باکتری ها در خمیر دندان می شود.

 

شیرین کننده ها

موادی همانند ساخارین – اسپارتام – زایلیتول موجب طعم دادن به خمیر دندان می شود.

غلیظ کننده ها

موادی همانند کاراگینان – صمغ زانتان باعث افزایش غلظت در خمیر دندان می شوند.

بررسی و معرفی خمیر دندان های ضد پوسیدگی!

بهترین خمیر دندان های ضد پوسیدگی می توانند شما را از مراجعه پی در پی به دندانپزشکی راحت و بی نیاز کنند اما همان طور که در مطالب فوق نیز به آن ها اشاره نمودیم در درون این محصولات فلوراید وجود دارد که این ماده می تواند از پوسیدگی دندان های شما جلوگیری کند. استفاده از این خمیر دندان ها به هیچ عنوان محدودیت سنی ندارد و هر فردی در هر سن و سالی می تواند از این نوع از خمیر دندان ها استفاده کند. اگر قصد خرید بهترین خمیر دندان ضدپوسیدگی را دارید حتما از وجود نوشته فرمول فلوراید بر روی تیوپ خمیر دندان مطمئن شوید.

بررسی و معرفی خمیر دندان های سفیدکننده!

بهترین خمیر دندان های سفید کننده که امروزه طرفداران بسیار زیادی را نیز به سوی خود جذب نموده اند در برند های متفاوتی در بازار وجود دارند اما باید توجه داشته باشید که هر نوع خمیر دندانی مناسب برای دندان ها نمی باشد چراکه در فرمول این نوع از محصولات موادی وجوددارد که باعث ایجاد سایش بر روی دندان های شما شده و به عنوان یک پاک کننده بسیار قوی از ان ها یاد می شود اما راه حل این است که از برند های معتبر و معروفی استفاده کنید تا به مرور زمان دندان های شما آسیب نبینند. همچنین افرادی که دارای دندان های پوسیده هستند باید دور این نوع از خمیر دندان ها را خط بکشند چرا که این مواد شیمیایی باعث ایجاد حساسیت های دندانی می شود.

 

بررسی و معرفی خمیر دندان های ضد حساسیت!

نوعی دیگر از خمیردندان ها وجود دارد که در بازار به نام خمیر دندان های ضد حساسیت شناخته می شوند این نوع از خمیر دندان ها برای آن دسته از افرادی مناسب هستند که متاسفانه در حین خوردن غذاهای گرم یا سرد دچار دندان درد می شوند، استفاده از این محصولات می تواند در نهایت موجب کاهش درد در این دسته از افراد شود. قطعا استفاده از این محصول می تواند تاثیر بسیار زیادی در کمبود درد شما داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

لطفا به این مطلب رای دهید
[Total: 0 Average: 0]
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • آموزش فناوری
  • قیمت و راهنمای خرید بهترین خمیر دندان ایرانی خارجی سورملینا دیجی کالا